USD 1.7000 EUR 1.9811 RUB 0.0239 TRY 0.1817 QIZIL 1787,8 $ GÜMÜŞ 24,274 $ BREND 84,14 $ AZERI LIGHT 85,15 $ BITCOIN 62605,65 $

Müştərilər markalardan nə gözləyir? – Pandemiyadan sonrakı dövrdə strategiyanı inkişaf etdirmək

Bakı, 17 avqust - BiznesMedia. Pandemiya bitdiyi zaman həyatımızda bir çox şeylər dəyişəcək. Araşdırma nəticələrinə görə, baş verəcək bu dəyişikliklərə səbəb fərqli inkişaf edən müştəri vərdişləri, prioritetlər və narahatlıqlardır. Pandemiyadan sonrakı dövrün gətirdiyi yeni vərdişlər və normalarla strategiyanın hazırlanmasında markaların qabiliyyətini, dayanıqlığını və çevikliyini sınayacaq.

Pandemiyadan sonrakı yeni vəziyyətdə mənfi halların qarşısını almaq üçün marketoloqların tendensiya və vacib göstəriciləri sistematik olaraq izləmələri lazımdır. Əldə olunan nəticələrə uyğun marketinq strategiyalarında lazımi dəyişiklik və düzəlişlər etmələri məqsədəuyğundur. Strategiya hazırlayarkən hansı meyl və göstəricilərə riayət və diqqət edilməlidir? 

Pandemiyadan sonrakı dövr üçün marketinq strategiyanızı hazırlayarkən nəzərə alınmalı dörd mövzu:

Əsas performans göstəriciləri
İstehlakçı vərdişlərinin dəyişməsi ilə bərabər marketinq fəaliyyətinin uğurunu ölçmək üçün istifadə etdiyimiz əsas performans göstəricilərini nəzərdən keçirmək lazımdır. Pandemiyadan əvvəlki dövrdə geniş istifadə olunan qısamüddətli əsas satış göstəriciləri cari dövrdə ürəkaçan bir mənzərə təqdim etməsə belə, marketinq fəaliyyətləri uğurlu olacaq.

Məsələn, PwC tərəfindən aparılan Qlobal İstehlakçı Baxış Araşdırması pandemiya dövründə geyim və ayaqqabı satışının 51 faiz, gözəllik və qulluq məhsullarının satışının isə 35 faiz azaldığını göstərir. Bu azalmanın səbəbini təxmin etmək çətin deyil. Sorğunun nəticələrinə görə, iştirakçıların 74 faizi qismən və ya tamamilə evdən işə başlamış, 49 faizi isə sosial fəaliyyət və fəaliyyətdəki azalma səbəbindən daha az xərcləyib. Sosial həyat adi vəziyyətinə qayıtdıqda, istehlakçıların geyim, ayaqqabı, gözəllik və şəxsi qulluq məhsullarına indikindən daha çox xərc çəkəcəyi təxmin edilir.  Buna görə də, kampaniyaların və fəaliyyətlərin qısamüddətli uğuru haqqında fikir satışa yönəlmiş göstəricilərə deyil, uzunmüddətli izahlı göstəricilərə diqqət yetirmək faydalı olar.

Pandemiya dövründə istehlakçı davranışının dəyişməsinə dair Mackinsi tərəfindən hazırlanan hesabatda bununla bağlı məlumat verilib. Məlumata görə, ABŞ istehlakçılarının 31 faizi pula qənaət etmək üçün daha ucuz məhsul alternativlərinə üstünlük verir. Satın almadan əvvəl 21 faizi araşdırma markası və məhsul seçimlərinə üz tutur, 73 faizi isə mağaza, marka və alış-veriş üsulunun dəyişdiyini bildirir. Üstəlik, yeni bir marka sınamış istehlakçıların 73 faizi ondan istifadəyə davam etmək niyyətində olduqlarını qeyd edir. Müştərilərin həm indi, həm də COVID-19-dan sonra markanıza üstünlük verəcəyinə diqqət yetirmək lazımdır. İstehlakçıların gələcəkdə məhsullarınızı necə satın alacaqları haqqında fikir bildirən marka şüuruna və fərqliliyinə əsaslanan daha uzunmüddətli göstəricilərə müraciət etmək vacibdir.

Sosial media marketinqində platforma seçimi
İnternet və sosial mediadan istifadənin sürətlə artması ilə sosial media reklamlarına qoyulan investisiyaların gəlirlərində böyük bir artım olub. Araşdırmalar göstərir ki, pullu sosial media reklamları pandemiyadan əvvəl təxminən 30 faiz gəlir gətirsə də, pandemiya dövründə bu nisbət 50 faizdən çox artıb. İstehlakçılar pandemiyadan sonrakı dövrdə yeni alış-veriş vərdişlərini davam etdirmək niyyətində olduqlarını bildirdiklərindən, əksər markalar diqqətlərini rəqəmsal platformalara və rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinə yönəltmişlər. İnvestisiyaların artan gəlirləri nəzərə alınmaqla, sosial media platformaları marketinq və reklam fəaliyyəti üçün çox əhəmiyyətli platformalar olaraq ortaya çıxır.

Sosial media marketinqində ən vacib məqamlardan biri, hansı sosial media platformasına və ya platformalara diqqət yetiriləcəyinə qərar verməkdir. "We Are Social" və "Hootsuite" tərəfindən hazırlanan "Digital 2021" hesabatına görə, ən çox istifadə edilən beş sosial media platforması "Youtube", "Instagram", "WhatsApp", "Facebook" və "Twitter"dir.

"Rəqəmsal 2021"in məlumatlarına görə, istehlakçıların 45,8 faizi bir marka araşdırarkən müvafiq markanın veb saytına baxdığını, 54,5 faizi isə sosial şəbəkələrdən faydalandığı açıqlayıb. Bu səbəbdən markalar üçün sosial media marketinqinə qoyulan investisiyalar çox vacibdir. Deyə bilərik ki, istehlakçını və hədəf auditoriyanı tanımaq və bu auditoriyanın sosial mediadan istifadə vərdişlərini platforma əsasında bilmək, düzgün platformanın seçilməsi və sosial media marketinqində doğru strategiyanın hazırlanması üçün əsas şərtlərdir.

Məzmun marketinqi 
1996 -cı ildə Bill Qeytsin "Məzmun kraldır" adlı məqaləsi "Microsoft" saytında dərc edildikdən sonra məzmun marketinqi ən çox öyrənilən mövzulardan biridir. Rəqəmsallığın yayılması və rəqəmsal çevrilmənin qaçılmaz olduğu anlayışı ilə məzmun marketinqinə qoyulan investisiyalar artıb. Rəqəmsal dövrdə, mövcud və potensial müştəriləri markanın veb saytına və ya sosial media səhifələrinə cəlb etmək və bu diqqəti marka satımına çevirmək yaşamaq üçün ən kritik şərtlərdən biridir.

Rəqəmsallaşmanın sürətlənməsi ilə markalar pandemiyadan əvvəlki dövrdə ənənəvi mediaya və reklama ayrılan investisiya büdcəsini daraltmağa başlayıblar. Koronavirusun həyatımıza qəfil girməsi və gündəlik həyatın çox vacib bir hissəsinin onlayn platformalara köçürülməsi ilə yavaş və əmin addımlarla rəqəmsallaşma prosesi sürətləndi. İstehlakçıların əhəmiyyətli bir hissəsi indi alış -verişlərini onlayn platformalar vasitəsi ilə həyata keçirsə də, internet araşdırması yolu ilə hansı məhsulu və ya markanı almaq istədiklərinə qərar verirlər. Bu səbəbdən, bu səhifələrdə təqdim olunan keyfiyyətli və məlumatlı məzmun sayəsində istehlakçını markanın səhifələrinə cəlb etmək və markaya yönəldilmiş müvafiq satışlara çevirmək hər zamankindən daha vacibdir.

Məzmun marketinqinin ən yaxşı cəhətlərindən biri, yüksək büdcəyə ehtiyac olmadan ağıllı bir kampaniya ilə böyük təsir göstərmək potensialıdır. Qonaq yazıları, viral məzmun, fenomen əməkdaşlıqları və problem axınları kimi seçimlər xərcləri optimallaşdırarkən kampaniyaların effektivliyini artırmaq imkanı təqdim edir. Buna baxmayaraq, CMO Counsil tərəfindən aparılan araşdırmanın nəticələri göstərir ki, marketoloqların yalnız 12 faizi məzmun marketinq strategiyasının müvafiq məzmunla doğru auditoriyaya çatdığına inanır. Etibarlı mənbələrlə ortaq olmaq, uyğun və inandırıcı məzmun istehsal etmək və onlarla əlaqə qurmaq vacibdir. Məzmun marketinqi və təsirli bir strategiya yaratmaq üçün ixtisaslı auditoriya olduqca əhəmiyyətlidir.

Məlumatlara əsaslanan fikir
Pandemiyanın marketinq sahəsindəki təsirlərini üç əsas başlıq altında toplamaq mümkündür. Marketinq xərclərinin azalmasına səbəb olan iqtisadi təsir, satın alma davranışının dəyişdiyini göstərən istehlak təsiri və rəqəmsal miqrasiyaya aid olan müştəri təcrübəsi təsiri var. Markaların bütün bu dəyişikliklərə və yeni tendensiyalara cavab verərkən xərcləri optimallaşdırma strategiyası hazırlaması çox vacibdir. Bu məqamda müştərinin marka ilə qarşılıqlı əlaqədə olduğu hər əlaqə nöqtəsini və marka ilə əlaqəli hər təcrübəni diqqətlə dizayn etmək lazımdır.

Hər bir müştəri bu hissi yaradan xüsusi və ən vacib təsirli fərdi təcrübə, kampaniyalar və təkliflər hiss etmək istəyir. Rəqəmsal ayaq izlərinin artması və texnologiyanın inkişafı müştərilərin onları daha yaxından tanımasına imkan verir. Həssas nöqtə bu istehlakçı məlumatlarının hansı suallara cavab vermək üçün istifadə ediləcəyi və əldə edilən anlayışlara uyğun olaraq bir fərdiləşdirmə strategiyasının necə hazırlanacağıdır. Bu kontekstdə hazırkı prosesdə cavablandırılması lazım olan əsas sualları belə sıralamaq mümkündür: "Müştərilərimdən kim pandemiyadan daha çox təsirləndi və kimlərə təsir etmədi?" "Mövcud prosesdə müştərilərimin istehlak vərdişləri necə dəyişdi?" "Müştərilərimin yeni alış meyarları nələrdir?" "Müştərilərimin məndən yeni gözləntiləri nədir?" "İstehlak davranışındakı dəyişiklik müvəqqəti olacaq və ya uzunmüddətli nəticələrə səbəb olacaqmı?" "Çata bilmədiyim potensial müştərilərim kimlərdir və bu potensial müştərilər cari prosesdən necə təsirləndi?"

Bəs bu suallara cavab tapdıqdan sonra əldə etdiyimiz anlayışla hansı strategiyanı inkişaf etdirməliyik? Müştərilərin əsas ehtiyaclarını anlamaq və bu ehtiyaclara cavab verə bilmək çox vacibdir. Fərdiləşdirilmiş təkliflər, kampaniyalar və reklam məzmunu müştərini başa düşülən, dəyərli hiss etdirməklə yanaşı marka ilə əlaqələrini gücləndirəcək. Məsələn, istehlakçı məlumatları yaradıcı istehlakçılarla birləşdirilə bilər. Belə ki, dinamik reklam optimallaşdırma vasitələri ilə fərdiləşdirilmiş reklamları geniş miqyasda çatdırmaq üçün müştəriyə xüsusi reklam vermək imkanı yaradıla bilər. Bu gərgin rəqabət dövründə müştərilərə ehtiyac duyduqları təklifləri təqdim etmək, fərdiləşdirilmiş mesajlarla ünsiyyəti qorumaq və müştərilərə xüsusi toxunuşlarla reklam kampaniyaları təqdim etmək markaların rəqiblərindən qabaqda getməsinə kömək edəcək.

BiznesMedia üçün hazırladı: Nübar Lətifli
15:58
17 avqust 2021
0 0 15
Top